Administrativne usluge

ADMINISTRATIVNI POSLOVI

Za neke usluge doista nije potrebno posebno stručno znanje ali ako želite uštedjeti svoje vrijeme ili živce, a potrošiti naše, obavit ćemo ih za vas. U takve usluge spadaju:

  • Priprema dokumentacije za osnivanje tvrtke
  • Prijave djelatnika na zdravstveno i mirovinsko
  • Dolasci i dostave na različite adrese
  • Prijevoz po prijeđenom kilometru
  • Izrade obrazaca, memoranduma, pečata…
  • Fotokopiranje i  uvezivanje dokumentacije
  • Ostale različite administrativne usluge na zahtjev
ARHIVIRANJE DOKUMENTACIJE

Arhiviranje dokumentacije u papirnatom ili digitalnom obliku je mukotrpan posao kojega većina poduzetnika odgađa za neka druga vremena, što u svakodnevnici znači trajno nesređenu arhivsku građu. Postojeći propisi kažu da je većinu vaše poslovne dokumentacije potrebno čuvati najmanje 10 godina a određenu dokumentaciju i trajno. Stoga brigu o vašoj papirnatoj ili digitalnoj dokumentaciji netko mora voditi. Praksa većine knjigovodstvenih servisa je da brinu samo o poslovnoj dokumentaciji iz tekuće godine, dok dokumentaciju iz prethodnih godina obično predaju svojim klijentima sa završnim računom.
Međutim ukoliko imate potrebe da vam mi čuvamo i dokumentaciju iz prethodnih godina obratite nam se s povjerenjem.